Recenzje na żywo na całym świecie

Recenzja gry It Takes Two. Klub przygody dla dwojga.

Recenzja gry It Takes Two

Gry kooperacyjne są dość rzadkim gatunkiem i często są tylko dodatkową możliwością w grach jednoosobowych. Joseph Fares, na czele Hazelight Studios, postanowił nieco poprawić to pominięcie i zrobił w 2018 roku a Way Out-kryminalną przygodę o dwóch uciekających z więzienia bandytach. Szczególną cechą tej gry była obowiązkowa kooperacja: w grę miały grać dwie osoby, bez partnerów ze Sztuczną Inteligencją. Wyszło nieźle, ale proste, więc Hazelight Studios postanowiło się wzmocnić, wykorzystać całą swoją wiedzę i doświadczenie, aby stworzyć kolejną ściśle kooperacyjną grę It Takes Two. Dopiero teraz jest miła, jasna i pełna humoru. Specyficznym humorem, ale o wszystkim po kolei.

Fabuła

Cody I may są rodzicami dziewczynki Rose i postanowili się rozwieść. Bardzo zdenerwowana córka prosi o "Księgę miłości", aby rodzice się pogodzili, roni łzy, po czym Cody i Mae przenoszą się do małych lalek. "Księga miłości" nazywa się Dr Hakim i wyjaśnia rodzicom, że jeśli chcą wrócić do swoich dawnych ciał, muszą współpracować. Od tego momentu zaczynają się Twoje szalone przygody i droga do odbudowy relacji Cody ' ego i Mae.

W rzeczywistości w grze nie ma słodkiej romantycznej linii. Postacie okazały się dobre i zabawne, ale cała gra prawie się nie rozwija. Nie będzie romantycznych dialogów, wyrzutów sumienia, świadomości ani żadnych duchowych spowiedzi dla siebie nawzajem. Ale jest w tym pewien plus: każdy może zagrać w It Takes Two dla dowolnej postaci, ponieważ Cody i Mae nie próbują zmusić cię do wejścia w ich skórę i przeżywania uczuć. Są w zasadzie jedną jednostką-historią, którą obserwujesz z boku i pomagasz bohaterom sobie z tym poradzić. Sytuacja jest nawet nieco odwrotna: Cody I may starają się przeniknąć do Ciebie i dać Ci emocje z ich niesamowitych przygód. Jesteś w It Takes Two raczej Dr Hakeem.

Gameplay

Grając dla tej pary, w pierwszej kolejności trzeba dużo skakać i korzystać z szarpnięcia. Platformowanie jest podstawą rozgrywki. Zarządzanie jest bardzo wygodne, więc błędy powinny być minimalne. Ale dodatkowa mechanika jest niezwykle różnorodna.

Po pierwsze, zawsze istnieje jakaś zdolność kooperacyjna. Na przykład masz dwa kawałki magnesu: jeden odpycha,a drugi przyciąga. Albo Cody daje żywicę, która oblepia wrogów żywicą, a may-zapałkę, która tę żywicę wysadza. Poziom interakcji postaci nigdy nie będzie hardkorowy, z ścisłym przestrzeganiem wielu czasów, ale zawsze obowiązkowy i dobrze dopracowany.

Po drugie, mechanika na poziomach ciągle się zmienia: tutaj chodzisz po gałęziach ogromnego drzewa, patrząc na swoją stronę i uruchamiając papierowe samoloty, a po minucie walczysz z ogromną roboosą, po kilku minutach lecisz samolotem z majtek i strzelasz do atakujących wiewiórek. Wyścigi ślimaków, ściganie kretów, wyścig dyskoshar, jazda na łyżwach podczas trzęsienia ziemi, loty spinnerami, strzelanie głosem Do płaczących chmur — i mnóstwo wszystkiego po trochu.

Poziomy It Takes Two przypominają świat dziecięcych fantazji, w którym mały plastikowy żołnierz lub lalka w twoich rękach przeżywa każdą minutę zupełnie nowej przygody. Jest wspaniały, interesujący i nie nudzi się przez sekundę. Nawet jeśli gra daje Ci wytchnienie od skakania i jazdy po szynach, będzie to ciekawe miejsce z kilkoma interaktywnymi gagami, takimi jak jazda pociągiem lub Salut. I to w tym przyczynia się do projektowania otoczenia.

Grafika i design

Poziomy w It Takes Two wyglądają fantastycznie. Co więcej, styl wizualny jest idealnie dopasowany, nigdzie nic nie jest wybijane i nie zwisa. Świat wewnątrz zegara ściennego jest wypełniony drewnianymi ramkami i zębatkami. KARTONOWY Zamek w pokoju Rose jest zamieszkany przez zabawkowych żołnierzy w zbroi rycerskiej, a zimą można jeździć na łyżwach i rzucać śnieżkami.

A ponieważ gra nie zatrzymuje się na chwilę, grasz z szeroko otwartymi oczami, aby nie przegapić ani jednej chwili. Autor gry ma filmową przeszłość, więc jest bardzo wysokiej jakości, ale żartobliwie działa z efektami. Tam, gdzie jest to konieczne, sprawi, że kamera będzie płynna, gdzie jest to konieczne-ostre klejenie, gdzie jest to konieczne-skupi uwagę gracza, ale gdzieś po prostu zabawia się i wstawia film Slow-Mo i wybuch. I nie będzie wyglądać głupio, ale dziecinnie zabawnie. Oczywiście, jeśli nadal masz dziecko, które może cieszyć się takimi rzeczami.

Werdykt

To Takes Two - bardzo kolorowe i hipnotyzujące gry, które chcesz przejść przez salwę. Pozostawia po sobie pozytywne emocje, a niektóre poziomy i chwile przenikają i utknęły w samym sercu. I wcale nie chodzi o linię miłosną Cody ' ego i Maya — ich fabuła jest dość banalna, a miejscami nawet dziwna.

It Takes Two nie można ocenić na podstawie zrzutów ekranu ani wideo — Ta wyjątkowa przygoda audiowizualna jest obowiązkowa. Znajdź sobie przyjaciela lub dziewczynę, znajomego, współpracownika lub po prostu przypadkową osobę w Internecie, aby przejść przez It Takes Two — będzie to całkowicie tego warte. Zagraj w to, co jest dla ciebie warte, ponieważ jest to nie tylko różnorodna, słodka, miła i pełna akcji gra, ale także najlepsza gra kooperacyjna na świecie. Być może upiększyłem ostatni punkt, ale tylko dlatego, że świetnie się bawiłem w grze. 

0 Komentarze

Zostaw komentarz

Artykuły

Ostatni posty
Recenzja gry It Takes Two
22 / 04 / 21

Firma Balenciaga wspólnie z Sony zaprezentowała kolekcję PlayStation.

Marka Balenciaga zaprezentowała kolekcję dedykowaną Sony PlayStation 5. W sumie w kolekcji znajdują się trzy elementy: dwie koszulki (czarna i czerwona) oraz Bluza Z Kapturem. Możesz kupić rzeczy na oficjalnej stronie Balenciaga.

Recenzja gry It Takes Two
19 / 04 / 21

Trzecia generacja AirPods pojawi się przed końcem roku, a AirPods Pro 2 w przyszłym roku

Plany Apple dotyczące produkcji produktów muzycznych stały się znane. AirPods trzeciej generacji pojawią się przed końcem 2021 roku, a AirPods Pro 2 w 2022 roku.

Recenzja gry It Takes Two
07 / 04 / 21

Firma LG przez ostatnie sześć lat była nierentowna w sprzedaży telefonów komórkowych w Korei Południowe.

Firma LG przez ostatnie sześć lat była nierentowna w sprzedaży telefonów komórkowych. Chociaż w Korei Południowej smartfony LG miały 13% udziału w rynku. Ale to nie uchroniło firmy przed bankructwem.

Zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się z nami

Kontakt