Recenzje na żywo na całym świecie

Jak otworzyć serwis informacyjny?

Jak otworzyć miejski portal informacyjny od podstaw.

Uruchomienie miejskiego portalu informacyjnego nie jest zajęciem dla osób o słabym sercu. Ale wszystkie koszty zwrócą się w pełni, jeśli zrobisz wszystko, co możliwe: projekty internetowe są teraz u szczytu popularności. Zwłaszcza jeśli wcześniej w Twoim mieście nie było czegoś takiego.Trafność pomysłu na biznes

Biznes płynnie przeniósł się do Internetu, co oznacza, że nadszedł czas, aby przejść do niego. Portal informacyjny może stać się czymś więcej, jeśli podejdziesz do jego prawidłowego pozycjonowania. Projekty sponsoringowe, umowy z instytucjami państwowymi, Reklama — wszystko to może spłacić twój biznes więcej niż. Chodzi o małe-aby stworzyć treść, która przyciągnie najpierw odbiorców, a następnie reklamodawców.

Koszty i zyski

Uruchomienie miejskiego Portalu Informacyjnego będzie kosztować około 122 ' 000 zł. Miesięczny dochód pomniejszony o wydatki wyniesie około 60 ' 000 zł. Ale projekt zacznie przynosić zyski i opłacać się dopiero po współpracy ze sponsorami i zawarciu umów na reklamę. Okres zwrotu wynosi 2 miesiące.

Rejestracja firmy

Aby oficjalnie robić interesy i płacić podatki, Zarejestruj się w urzędzie skarbowym. Wybierz uproszczony system podatkowy, aby łatwiej było raportować. Po uzyskaniu świadectwa indywidualnego przedsiębiorcy przygotuj niezbędne wzory umów. Będziesz ich potrzebować do zawierania umów z potencjalnymi reklamodawcami i kontrahentami. Określ wszystkie warunki zakwaterowania w umowach. Takie raportowanie ułatwi interakcję z klientami i partnerami.

 

Dokumenty do rejestracji IP

Oświadczenie o państwowej rejestracji osoby fizycznej jako jednoosobowego przedsiębiorcy (formularz nr R21001)

Wybór pokoju zależy od twojej siły i możliwości. Zarządzanie witryną i jej wypełnianie oznacza obecność internetu, więc na początku możesz prowadzić sprawy robocze nawet z domu, jeśli tylko masz dostęp do sieci. Praca dziennikarza wiąże się z częstymi podróżami i uczestnictwem w wydarzeniach w mieście i okolicy,ale w biurze zawsze ktoś musi być. Może to być edytor i informator lub edytor i menedżer SMM. Dlatego odpowiedni jest mały pokój ze wspólnym stołem na kilka miejsc pracy o wartości wynajmu od 20 ' 000 rubli miesięcznie.

Praca w domu

Po raz pierwszy możesz obejść się bez biura. Ale w przyszłości do pracy z partnerami i sponsorami warto wybrać odpowiedni pokój. Może to być gabinet w centrum biznesowym lub budynek w centrum miasta. Dobrym rozwiązaniem może być umieszczenie w hotelu lub hotelu, ponieważ takie pokoje są dostępne dla małych nieprodukcyjnych IP.

Sprzęt

Z pewnością przy wynajmie pokoju znajdą się podstawowe meble: stół i krzesła. Jeśli nie, lepiej kupić je na Avito lub zobaczyć inne opcje używanych mebli. Kup niedrogie urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) do bezpośredniej pracy przy zawieraniu umów. Również z urządzeń biurowych będziesz potrzebować laptopów według liczby pracowników pracujących w biurze. Nic specjalnego w konfiguracji: najważniejsze jest to, że wystarczy do pracy w edytorach tekstu i zdjęć, a pamięć RAM powinna wystarczyć na kilka otwartych kart jednocześnie.Możesz zaoszczędzić na zakupie sprzętu biurowego, jeśli właściciel będzie pracował ze swojego osobistego laptopa. Używane urządzenie wielofunkcyjne można również kupić, ale w praktyce jest to niepożądane: nowe objęte są gwarancjami.

Jak wybrać kontrahentów i partnerów

Aby rozpocząć, Rozwiąż problem z uruchomieniem witryny. Jeśli twoja wiedza na to pozwala, możesz opracować projekt i uruchomić go samodzielnie. W przeciwnym przypadku warto poszukać wykonawcy. Możesz skorzystać z usług agencji lub jednego zewnętrznego programisty. W obu przypadkach warto skupić się na recenzjach, portfolio i cenach. Połóż około 50'000 rubli na projektowaniu, rozwoju i opłaceniu hostingu. Minie dużo czasu, zanim zdobędziesz nazwę witryny, przyzwoite statystyki frekwencji i przynajmniej trochę miejsca w rankingu witryn z wiadomościami w Twoim mieście. Dlatego na początku nie będzie do umów partnerskich i umów ze sponsorami. Rozpocznij wysyłanie wiadomości e-mail z ofertami komercyjnymi tylko po to, aby zdobyć przyczółek w przestrzeni medialnej. W ten sposób zmniejszysz prawdopodobieństwo odrzuceń. Oprócz małych, średnich i dużych firm prosimy o kontakt z budżetowymi instytucjami miejskimi. Administracja i Ratusz również potrzebują wsparcia medialnego: możesz relacjonować ich działalność na swojej stronie internetowej.

Personel

Dyplom dziennikarza nie jest najważniejszy przy zatrudnianiu. Skoncentruj się na trzech cechach: szerokim horyzoncie, umiejętności czytania i pisania oraz szybkości reakcji. Ta ostatnia jakość jest szczególnie cenna: aby dostać się do agregatorów wiadomości na pierwszych liniach, musisz działać szybko. Początkowo właściciel firmy na prawach redaktora może sporządzić plan treści, monitorować częstotliwość publikacji wiadomości, monitorować pracę dziennikarzy. Zatrudnij kilku niezależnych pracowników do pisania materiałów autorskich, longridów, artykułów analitycznych i przeglądowych. Musisz zapłacić za ich pracę po fakcie. Biuro na bieżąco potrzebuje informatora do krótkich wiadomości, wydań i szybkiego ponownego pisania. Osobno zatrudnij menedżera SMM, który będzie odpowiedzialny za szybkie publikowanie we wszystkich sieciach społecznościowych projektu i w publicznych miejscach publicznych, a także pracę z komentarzami. Możesz zaoszczędzić na funduszu wynagrodzeń, jeśli oprócz obowiązków redaktora właściciel firmy przejmie funkcję menedżera sprzedaży. W przyszłości obciążenie to można również przenieść na procent transakcji.

Jak zareklamować firmę

Warto zadeklarować się natychmiast po pierwotnym wypełnieniu witryny treścią. Zrób prezentację, poznaj kolegów z mediów. A potem działaj sam: regularnie pojawiaj się na imprezach miejskich z wizytówkami swojej witryny lub nawet w koszulkach z logo. Twórz sieci społecznościowe pod projektem i regularnie aktualizuj je aktualnymi wiadomościami. Praktyka pokazuje, że to właśnie z tych kanałów ludzie coraz częściej dowiadują się, co dzieje się w mieście. Aby promować projekt, przeprowadzaj bezpłatne wywiady ze znanymi osobistościami Twojego miasta: politykami, sportowcami, biznesmenami, ludźmi sztuki i blogerami. Nie wahaj się poprosić ich o repost w swoich sieciach społecznościowych, aby zdobyć pierwszych czytelników. Analogicznie nawiąż kontakty z firmą. Na początek możesz robić bezpłatne recenzje na temat lokali gastronomicznych lub miejsc spędzania wolnego czasu w swoim mieście, a następnie zawierać z nimi długoterminowe umowy na publikowanie od nich wiadomości. W przypadku regionów nie ma potrzeby budowania treści ściśle według docelowych odbiorców: twoi czytelnicy są mieszkańcami Twojego miasta, którzy są zainteresowani wszystkim, co dzieje się w regionie. Ale możesz wyznaczyć pewne ramy: mniej czarnuchów, więcej lekkich wiadomości i materiałów autorskich. Napisz tak, aby czytelnik był zainteresowany! A pierwsi subskrybenci nie będą musieli czekać.

 Plusy i minusy pomysłu na biznes

Zaleta:

Wadliwość:

Codzienna Publikacja wysokiej jakości i interesujących treści przyniesie owoce w postaci stałych odbiorców, ale bez umów i umów zarabianie na stronie będzie trudne. Utrzymanie firmy na powierzchni będzie musiało być stale, ale wynik jest tego wart. Powodzenia!

 

0 Komentarze

Zostaw komentarz

Artykuły

Ostatni posty
Jak otworzyć miejski portal informacyjny od podstaw.
22 / 04 / 21

Firma Balenciaga wspólnie z Sony zaprezentowała kolekcję PlayStation.

Marka Balenciaga zaprezentowała kolekcję dedykowaną Sony PlayStation 5. W sumie w kolekcji znajdują się trzy elementy: dwie koszulki (czarna i czerwona) oraz Bluza Z Kapturem. Możesz kupić rzeczy na oficjalnej stronie Balenciaga.

Jak otworzyć miejski portal informacyjny od podstaw.
19 / 04 / 21

Trzecia generacja AirPods pojawi się przed końcem roku, a AirPods Pro 2 w przyszłym roku

Plany Apple dotyczące produkcji produktów muzycznych stały się znane. AirPods trzeciej generacji pojawią się przed końcem 2021 roku, a AirPods Pro 2 w 2022 roku.

Jak otworzyć miejski portal informacyjny od podstaw.
07 / 04 / 21

Firma LG przez ostatnie sześć lat była nierentowna w sprzedaży telefonów komórkowych w Korei Południowe.

Firma LG przez ostatnie sześć lat była nierentowna w sprzedaży telefonów komórkowych. Chociaż w Korei Południowej smartfony LG miały 13% udziału w rynku. Ale to nie uchroniło firmy przed bankructwem.

Zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się z nami

Kontakt